tisdag 26 maj 2009

Utomlands i sommar

Min syster åker utomlands och jobbar som barnledare i sommar! Hon ska vara borta 3 månader och åker om en vecka och vet fortfarande inte var hon ska åka! På fredag efter utbildningen får hon reda på det. Sjukt spännande!:) Jag önskar jag också skulle få åka nånstans där det är sol och bad. Dock ska ju hon jobba men klimatet känns ju ganska så najs! Till skillnad från ett lager i Norge..

Igår fick vi reda på att vi fått huset i Norge! Vi blir 6 st som bor där, kanske 3 st till svenskar men vi vet inte än, 1 toalett på 9 pers känns liite overkill. Jätteskönt att allt klaffat nu iallafall, nu kan vi mest chilla fram till jobbdagen den 15 juni..

Tentan igår gick ju inte riktigt som väntat, den var svår.. och lång! Som vanligt fick jag tidsbrist. Jag förstår inte varför jag får det så ofta nu för tiden?! Kanske har blivit långsam i huvet efter 1 år på SKF? Eller börjar jag bli gammal och senil? Jag fyller ju trots allt 25 snart..

Idag börjar MatLab-projektet. Jag tänkte försöka vara klar med det tills på fredag så kanske jag kan skriva provet på typ..måndag? Ska maila min handledare och se vad dealen är!

Nu ska jag glida iväg och träna, SatsPowerStep..ja, det ser precis likadant ut som det låter:)

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar