lördag 9 maj 2009

30-års kalas

Idag ska jag på 30-kalas hos min kusin Anna. Nu börjar det hända saker! Min äldsta kusin ska få barn i höst, syrran fyller 30, jag fyller 25.. Jag hoppas på att storebror skaffar små tjoddar snart också :P. Igår åt jag lunch med en kompis M i kungsan och hon berättade att hon på uppdrag av sin chef skulle köpa bebiskläder till en kund. Så vi gick in på NK och spana lite, det där med bebiskläder asså.. Tjejkläderna är såå mkt hetare än killkläderna! Massa fina klänningar, krusiduller, mössor.. M hittade en jättefin sparkdräkt till slut. Bebiskläder är inte billiga heller, speciellt inte på NK. Det fanns sparkdräkter för 5-600:- och fatta hur fort de växer ur såna. Nää, hoppas mor och far har kvar lite gammalt från min tid sen när det blir ens egna tur!

Nu måste jag hinna plugga lite innan kalaset drar igång. Men jag ska verkligen försöka styra upp min uppdatering av bloggen i fortsättningen..

Ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar