torsdag 21 maj 2009

Högtider

Då var det kristi himmelfärd idag, wich means att studentpalatset och kth är stängda idag så det blir plugg hemifrån. Sjukt många högtider det är under våren då! Har aldrig märkt av det så mycket som nu eftersom ju skolan är stängd and I need to study! Får väl se hur det går här hemma, det brukar sluta med att jag sitter och surfar och lyssnar på musik...Det gäller att vara stark idag!

Ikväll ska jag och syrran på middag hemma hos vår kusin cicci. Jag står för efterrätt, syrran för sallad och cicci för köttet! För ett par veckor sen var kattis från luleå här och hälsade på och bjöd på en sjukt god och enkel efterrätt så jag tänkte helt enkelt bjuda på den ikväll:). Sen är det premiär för F12 ikväll också så vi tänkte ev gå dit senare! Dock får det bli en lugn kväll, måste upp tidigt imorgon och plugga inför tentan på måndag..

Idag får vi besök från Uppsala! Emils kompis (som också är från kalmar men pluggar i Uppsala) tänkte hälsa på oss i helgen! Kul! Alltid kul med besök, även fast det inte är min kompis:). Det känns lite som man är på semester själv då, vilket dock kan bli farligt för ens pengakassa och plugg.. :P

På lördag fyller min gamle vän Lisa år! Jag och Marre var i en sexshop igår och försökte hitta nåt spännande men det fanns ju så mycket att välja på och vi är inte riktigt säkra på om det är nåt sånt lisa önskar sig så vi avvaktar lite ;)..

Nu ska jag ta upp böckerna och duka fram en kopp kaffe! Mmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar