måndag 18 maj 2009

Tentaupplägg1

Ja då var första tentan skriven och det gick ju rätt okej.. Eller ja, så här gick min morgon till: Började med att jag kollade igenom uppgifterna och tja, det känns ju alltid lite svårt innan man kommer igång. 2 första uppgifterna gick som smort men 3:an.. jag fastnade i typ 1 timme på 3:e uppgiften (totalt 5 st)! Blev så sjukt irriterad att jag verkligen inte förstod hur man skulle gå till väga!! Ett tag satt jag bara och bittrade och blängde surt på tentan..Men sen så jag fortsatte till uppgift 4 och ja, rätt som det är står det "Low Battery". Skräck! Som tur var hade läraren med sig batterier (det har aldrig hänt förut!) så det var ingen ko på isen. (Jag letade efter batterier igår ikväll ifall det skulle hända men efter att ha letat en stund pallade jag inte mer utan tänkte bara att vadå, det händer ju inte mig...yeah right!) Men efter 4:ans räknande kom jag på hur man skulle göra på 3:an och vänner, då var det bara 1,5h kvar och jag hade både 3:an och sista uppgiften kvar! Sista uppgiften är alltid svårast så jag satsade på att klara 3:an. Och det gick nog, men hann tyvärr inte med hela sista. Var så sjuukt kissnödig sista timmen att jag bara ville räkna klart allt! Hann ju inte gå på toaletten.. Anyway, nu är the done and over så det är bara att påbörja del2 i tentapluggandet. Dock först lite Body Pump på Odenplan kl 1530. Alltid lika gött att röra lite på sig efter att ha suttit med gamnacke i 5h!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar