tisdag 10 februari 2009

Och himlen därtill..

Igår var det skola die ganze tag och på kvällen besökte jag och E restaurangen "Och himlen därtill" för en öl med hans farbröder och kusin. Jättemysigt! Det ligger längst uppe i skatteskrapan med väärldens utsikt!:) Jag är fortfarande säker på att det var marken som gungade och inte jag som var höjdrädd. Typiskt ett ställe som jag skulle vilja äta på nångång! Kanske på lördag?:)


Börjar bli kris nu, borden håller på att ta slut! Kanske inte så konstigt dock eftersom alla Stockholms par antagligen kommer gå ut på Alla hjärtans dag. Vi tänkte först gå till Sjögräs men det var fullt..Försökte ringa ett ställe som mamma tipsat om, Kryp in, men inget svar.. Ska man ringa vidare eller invänta svar? Hmm.. Jag väntar nog.

Kom precis hem från skolan nu så ska fortsätta med ett projektarbete. Sen blir det SatsPowerStep med M. Har aldrig varit på det så ska bli sjukt spännande:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar