lördag 14 februari 2009

Ljunggrens

I morse när jag gick upp stod det här på bordet.. Mmm! Blommor och choklad.. Det är fan the shit asså! Vissa kanske tycker att det är väldigt gamla bettan men jag är fan en sucker för blommor! Och en sucker för choklad såå.. The man knows me:). Jag ska också försöka hitta på nåt.. Tänkte fixa ihop nåt innan vi ska ut och äta.. Syrran lämnade ju massa skagenröra så kanske lite snittar? Hmm får fundera på det!

Igår åt jag middag med L och M. Vi åt fajitas, typiskt riktigt gott! Sen bar vi oss av ut till Ljunggrens där det var packed med folk! Klientelet känns väldigt blandat där.. Vissa i kostym, andra i nördglasögon.. Dock så frågade en kille mig i baren om jag jobbade med Media. Han hade aldrig varit där innan och ville få en känsla över vad det var för människor där. Men jag förklarade för honom att jag faktiskt pluggar... Meen min kompis jobbar med media:). Så med andra ord, det kanske var mkt mediafolk där? En annan kille började prata med L varav hans kompisar också ville va med. Så ena killen sa till mig "Man får inte dricka öl här inne" varpå jag svarade "Jaha, men vad konstig att man får KÖPA öl här inne?". Han svarade "Ja, jättekonstigt" och jag höll med..

M läste i nån artikel att en raggningsreplik nuförtiden ska inledas med "Vad tycker du om..." för att folk tycker om att tycka! Cred till killen som pratade med L då, han var i nåt dilemma som han frågade L om råd för. Att han spårade ur sen är en annan femma:).

Kvällen slutade iaf tidigt och nu ska jag strax iväg för ett träningspass, sen blir det en vända på staun..Kanske spana in katitzi, de har utförsäljning nu! Elleer inte.. för jag har köpstop..Damn it! Simma lugnt å mysig alla hjärtans dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar