torsdag 12 februari 2009

Alla vänners dag!

Finns det någon dag som heter så? :) Det borde finnas.. Om inte så har vi iaf infört en, dagen innan alla hjärtans dag. Dvs imorgon! Egentligen skulle vi hålla till hemma hos mig men pga att E måste plugga hänger vi nog hemma hos M istället.. Hon bor på mariatorget så det är liite närmare stan sen om kvällen slutar på det viset! Vilket det oftast brukar göra :D! Wee! Hmm man kanske skulle köra med nåt tema?! Ryskt eller franskt vore ju riktigt kul! Eller varför inte tyskt.. Techno hela kvällen vore inte helt fel! Yeah :D Typiskt att man inte kan odla musch då.. Och då menar jag inte som Hitler utan mer som en technonörd. Men, det kanske är liite 2008? ;)

Får väl vad de andra säger, finns en tendens att vi har lite olika åsikter där.. Vi brukar ha det om det mesta.. Hmm, kan tänka mig att amerikanskt eller spanskt är deras melodi! Jag får helt enkelt agera påfyllare och lura med mig dom sen! Eller va fan, roppe ska ju tydligen va bra skit.. ;)

Idag har det varit skola hela dagen. På tisdag börjar en ny kurs, "Ljud och vibrationer", vilken enligt mina gamla klasskompisar i Luleå säger ska vara grymt svår! Detta innebär också att jag måste köpa ännu mer böcker vilket täär på min ekonomi! Typiskt sjukt ofräscht! Kanske ska chilla med second hand affärerna framöver..:(

Idag ringde min far och vill att jag ska vara hundvakt.. För han, mamma och mina systrar ska till London. Ja.. jag vill också till London!! Snacka om orättvist.. Men I'm thinking, man får ha en innestående. Så när jag har haft sjuuukt mkt i skolan och behöver semester ringer jag pappa och så drar vi till NY! Ååh ja.. Eh..man kan ju önsketänka iaf! :( Men det blir nog bra, då får man låna bil och gå loss i deras frys osv.. Götta sig lite så att säga.

Oh! Måste bara rekommendera en skön låt: Skream-Too Much Sushi. Dupstep är riktigt bra skit för de som gillar elektro och tunga basgångar. Den finns på spotify så.. Enjoy:)!

1 kommentar:

  1. Du får tänka så här...f-n vad sjyssta souvenirer jag kmr få när dom (vi) kmr hem ;-)
    du har ju faktiskt inflyttningsfest några dagar senare...lovande :-D
    Puss
    /M

    SvaraRadera