torsdag 5 februari 2009

Alla hjärtans dag närmar sig..

Jaha, ska man bojkotta eller fira? Jag har bestämt att fira.. Vet dock inte hur än men det återstår att se. Mina vänner frågade om vi inte skulle göra en tjejmiddag av det. Jaa, jag vill!! Å andra sidan så när man är singel ska man ju bara ha singelkompisar runt sig på alla hjärtans så man kan gå ut och ragga och racka ner alla som är i ett förhållande. Jag tänkte ett tag att jag skulle gå ut med mina kompisar och skicka pojkvännen till samma ställe och sen ragga upp honom och följa med honom hem. Haha, kul kul.. Men det är ju så kul :). Nej, det får helt enkelt bli en middag ute på tu man hand med mannen.


Sen kommer vi till det här med presenter.. Jag tycker om att köpa presenter.. Men bara om de är bra! Det känns så sjukt påtvingat att köpa nåt till ett specifikt tillfälle. Jag köper hellre nåt om jag ser att det skulle passa nån, vilken random dag som helst. Svårt.

Pappa köper alltid blommor till mamma.. Bara sådär! Det är nog hans lilla knep.. jag vill också ha ett knep..

..hmm, nu vet jag! SNUS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar