fredag 6 februari 2009

Freitag

Nu är det helg! Jag har dock inte märkt av fredagarna så mkt på sistonde men det blir väl så när man har så olika tider i skolan.. Imorse var jag och tränade och instruktören körde på sitt "Fredag hörrni!! Snart är ni lediga! Kom igen! Love it! Kööööööör!!"-tänk... jag kör väl på som vanligt men jag tänka mig att de i arbetslivet med 40h-veckor kör på lite extra!

Skulle egentligen pluggat idag men på väg hem från träningen ringer syrran och är sugen på kaffe. Och jag är ju inte den som är den! :) En snabbfika förvandlades snabbt till en 3 timmars och sen var det dags för storhandling så off we went till Coop. Coop asså..Bra skit! Jag skulle kunna gå där i flera timmar och bara kolla på massa saker. Jämföra olika pastasorter, bröd och sen när det är fredag är det ju alltid massa smakprov så nu är jag typiskt mätt:).

Ikväll blir det lite AW och imorgon blir det åter en tur till Kyrkis. Även till Lions som ligger i krokarna! Är på jakt efter en ganska enkel ljuskrona och sen är ju snygga 50-tals möbler aldrig fel;).

Avslutar med en bild på mamma och pappa som pappa skickade idag. Lägg märke till vilken hunk pappa var! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar