fredag 30 januari 2009

En dag i familjens tecken

Idag ska jag äta lunch med mor och mormor här ute på Telefonplan, närmare bestämt restaurang Landet. Jag har inte varit där än men det sägs ju vara riktigt bra. Jag bor på samma gata som stället så varje gång man går förbi kikar man in lite och blir sugen på att gå in. Och idag blir det av mmm! Inredningen på Landet är visst jättefin. Utanför hänger massa lampor i olika färger (kan tänka mig att det är grymt på sommaren) och en vägg utanför ser ut som den nedan. Det skulle inte vara jättetråkigt om ens kökskakel såg ut såhär..

Ikväll kommer systrarna över på middag! Min äldre syster är född -79 och den yngre -92, mamma just couldn't get enough. :) Ska bli kul iaf, ingen av dem har varit här än. PV har redan bestämt meny så jag kan nog chilla med matlagningen ikväll. Om jag inte hamnar på att skala lök och eller ärtor vill säga..

Dagens låt: Firefox AK- Winter Rose (Feat. Tiger Lou)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar