torsdag 29 januari 2009

Bamboo Fun

Jag fick en ritplatta i julklapp. En sån där Bamboo Fun.. I början tänkte jag att shit, det finns ju hur mkt att göra som helst med den här. Where do I start liksom? Häromdagen bjöd min pojkvän hem några kompisar och de skulle kolla på Lost (jag såg typ första avsnittet när de störtade med planet och sedan dess har jag sett nada). Så jag tänkte att det skulle vara THE moment att känna på min ritplatta! Så jag satte mig inne i sovrummet med lite fräsch musik i bakgrunden och..once you pop.. Det finns alla slags olika penslar, färger, stenciler (man kan göra egna med) och funktioner.. Och självaste ritplattan fyller verkligen sin funktion; ju hårdare man trycker desto hårdare blir penseldragen och bak på pennan finns t.o.m. ett sudd! Fick ner 3 motiv den kvällen och har inte slutat sen dess! Igår hjälpte jag min kusin med en hemsidelogga till hennes projekt; Bullmamma. Bra skit för föräldrar som vill klä deras barn i marsipanmössor. I sure will!

Dagens låt: Cinematic Orchestra-All things

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar