onsdag 11 augusti 2010

Blir detta 2a inlägget för i år?

Som alltid börjar jag väl med att berätta hur dålig bloggare jag är. Men det vet ni ju redan. Så låt oss inte haka upp oss på tråkigheter.

Just nu har jag sommarlov/läser sommarkurser på distans. Till hösten börjar jag 4:an, ser så mkt fram emot det! Ena kursen jag läser nu (som är den roligaste) heter Kommunikationsdesign. Med hjälp av olika metoder och teorier ska man kommunicera sin produkt så bra som möjligt, alltså sälja den så bra som möjligt kanske man kan säga. Senast på fredag ska min presentation vara klar så jag håller på att spela in en reklamfilm nu. Alldeles nyss var jag i affären, emil filmade mig för ett litet klipp som ska vara med i filmen. Blev lite nervös eftersom han stod med kameran mitt upp i ansiktet när jag skulle betala. Jaja nu är det gjort och nu kan äntligen filmen bli klar!

Tidigare idag gjort jag broccolibiffar. Börjar bli riktigt bra på dem nu! Nästa gång kommer jag inte kunna sluta äta. Ser fram emot det.

Nu ska jag försöka prata med mannen som sitter brevid mig- iphone 4 är på väg och det finns inget annat i världen som är lika viktigt som att läsa på forum om när den kommer. Tydligen.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar